Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


24 Haziran 2012 Pazar

Lohusa Tacı 82 _ Erkek Bebek Anne Adaylarına

Bu arada lohusa taçları gayet hızlı. Onun için sürekli lohusa tacı hazırlıyorum...Bir taraftan daha önce yaptığım modellerden yapmaya devam ediyorken bir taraftan da yeni modeller çıkartıyorum.Genelde sipariş için aynı modeli ikinci , üçüncü kez çaışmak çok da keyifli değil bu yüzden tam sipariş çalışırken bakıyorum elimdeki işi bırakmış yepyeni bir model hazırlayıvermişim...
Bu da böyle bir model oldu...Daha önce kırmızısını ve pembesini çalıştığım modelin bu sefer mavisini çalışıverdim...



Buradan alım yapabilirsiniz...


Kırmızısı burada 



                                                      Buradan alım yapabilirisiniz...


                                                          Buradan alım yapabilirsiniz...


Hayalinizdeki modeller ve renk değişiklikleri için bernainak@gmail.com adresine mesaj gönderebilirsiniz....

                                            https://www.facebook.com/feltdesignb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...