Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


6 Eylül 2010 Pazartesi

Pasaj'da Haftanın Pasajı Seçilmişim. !!!!

Çok sevinçliyim....Tam bir yılın sonunda  Pasaj'da Haftanın Pasajı oldum .. Ağustos 2009 'da üye olmuştum.. Pekçok defa ürünlerim " Elimizle Seçtiklerimiz " ve " Haftasonu Öne Çıkanlar " arasında yer almıştı. Şimdi de nihayet " Haftanın Pasajı " oldum....

Yakından incelemek için buraya !!! Ürünlerimin tamamı için buraya beklerim. !!!


Darısı diğer arkadaşlarımın başına ... Sabredince oluyormuş....

9 yorum:

  1. Tebrikler canım:))Darısı başıma:)))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim....En kısa sürede darısı başına ...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yakışırrr!! Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nedük Süpersiniz...Bugün son zamanların benim için en mutlu günü...Haftanın pasajı olmak çok güzel , ama esas sizlerin bu güzel desteği tartışmasız çoook çook güzel... Hepinizi öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle tebrik ederim ama ilk kez haftanın pasajı oluryorsan hakkaten şaşırırım bu zamana kadar nasıl seçmediler diye.Gerçi neye göre seçtiklerini tam olarak anlayamadım hala:) Elimizle seçtiklerimize ne zamandır çıkamadım ben de moralim bozuk bu aralar:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Şeyma'cım...Yaklaşık 2 aydır Pasaj'a ürün yüklemiyordum...Herhalde yeniden yüklemeye başlayınca ayıp olmasın diye seçtiler...Bir de çoğumuzun artık alternatif sitelerde de ürünlerini sergilediğinin herhalde farkındalar. Bu yüzden şirinlik de yapmış olabilirler diye düşünüyorum...Darısı tüm bekleyenlerin başına...Bu arada ürünlerini de keyifle takip ediyorum...Çok öperim....

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim:) Öpücükler yolladım:)

    YanıtlaSil
  8. canım haftanın pasajı olmuşsun tebrik ederim ayrıca bol satışlar diliyorum sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Esracım sağol.. Darısı herkesin başına...Çok öpüyorum tüm arkadaşlarıımı....

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...