Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


20 Şubat 2012 Pazartesi

Yün Keçe Nereden Alınır ????

Pekçok kişi , kullandığım yün keçeleri nereden aldığımı ve satışını yapıp yapmayacağımı soruyordu...Ben de ısrarlar sonrasında bu ürünlerin satışını yapmaya karar verdim...
Ürünler Yeni Zelanda yününden yapılıyor...% 100 Yün ... Fazla döküntü yapmıyor.. Her yerinin kalınlığı aynı...Kenarlarında fire yok.Çünkü kenar kalınlığı farkı yok....
16 rengi mevcut...


Çingene Pembe -Kırmızı - Sarı - Ekru - Lila - Mürdüm - Yeşil - Çimen Yeşili - 
Sütlükahve - Kahve - Kiremit - Çivit Mavi - Havacı Mavi - Gri - Petrol - Siyah 









                                          Ürünler 25 cm X 30 cm ebatlarındadır...

                                          Bir adet fiyatı 5,5 TL/ adet
                                       
                                          Çoklu alımlarda fiyat değişir..
                                           5 adet alımlarda 5 TL / adet
                                          10 adet alımlarda 4,5 TL / adet olarak fiyatlandırılır...

Almak istediğiniz renkler için bernainak@gmail.com adresine mesaj göndermeniz yeterlidir...



3 yorum:

  1. istediğiniz renkleri bernainak@gmail.com adresine mesaj gönderebilirsiniz...Ürün bedelini isterseniz hesaba havale yapabilirsiniz yada diğer ürünlerimini satışını yaptığım emeksensin ya da gitigidiyor gibi sitelerden size özel satış açarım. Alım yapabilirsiniz...Ama stok durumu değişkenlik gösterdiği için mutlaka ilgi duyduğunuz renkleri bildirdikten sonra stok kontrolü yapmam gerekiyor...

    YanıtlaSil
  2. satislarini halen devam ediyor mu? bir de sormak istedigim ben biraz sert yani kalipli duran kece ariyorum, sizinkiler yumusak midir? komik bir soru oldu, kabul ediyorum!
    :))

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...