Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


15 Ağustos 2011 Pazartesi

Lohusa Taçları Yapmaya Devam !!! Malum sezonu:)))

Çok uzunca bir süredir blogumu ihmal ettiğimi biliyorum...Kusura bakmayın....((

Malum yaz geldi. İnsanın içine bir rehavet çöküverdi...Okullar tatil..Çocuklar evde.....Hava sıcak....İnsanın yeni bir şeye elini atıveresi gelmiyor....Bütün bunların üzerine Mübarek Ramazan Ayı da ilave olunca , rehavet tavan yaptı bende  tabii...

Galiba bende var bu durum , çünkü diğer arkadaşlarımın hem yaptıklarını hem de bloglarını keyifle takip ediyorum . Ama benim içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor  DU.......Taaaaa kiiiiii düne kadar ....
Dedim ki Berna.... Artık toparlan ..... Yeter artık bu kadar uyuşukluk..... Israrla lohusa tacı talepleri geliyor.....Bense sallanmaya devam ediyorum.....Bir silkelendim ki sormayın.....Tüm malzemeleri önüme koydum.

Radyoda  güzel bir müzik ararken karşıma TRT 3'de İtalyan'ca şarkıların çaldığı ( gençlik yıllarımı hatırlatan )  bir program denk geldi....Değmeyin keyfime....Öyle bir dalmışım ki ne kadar zaman geçti bilmiyorum...Oğlum....Anne iyimisin diye sormaya gelmiş.  Merak etmiş..Bu kadar süredir sesim çıkmıyor diye .......

Anlıyacağınız bir patlama yaşadım galiba . Siz deyin 5 ben diyeyim 7 - 8 tane  lohusa tacı yapıverdim...
İşte onlardan birkaçı ....

                                                                  LOHUSA TACI 14

Burada satışta....  Buyrun
Sadece sizin için bir adet üretildi....  15 TL....

LOHUSA TACI 15 


Burada satışta.... Buyrun...
Sadece sizin için bir adet üretildi....  15 TL....

LOHUSA TACI 16 

Bu da erkek bebek bekleyen  anne adayları için...


Burada satışta..Buyrun...

Sadece sizin için bir adet üretildi....  15 TL....


Evet şimdilik bu kadar ...Devamı da en kısa sürede karşınızda....Çünkü onların üretimi tamamlandı. Fakat fotoğraf çekim kalitelerini beğenmedim. Yarın biraz onlarla uğraşıp , güzelleştirip , beğenilerinize sunacağım...
Bu arada en çok hangi lohusa tacını beğendiğinizi yorumlarsanız çok sevinirim...14, 15 ya da 16.....
Zevkinize güveniyorum...



3 yorum:

  1. Taçlara bakınca içim gitti:)) Yirmi yıl önce nerdeydin Bernacım diyesim geldi:)) Eline sağlık çok güzeller en kısa zamanda satılır inşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Nuray Hanımcım çok teşekkürler....Size veremesek de çevrenizde ihtiyacı olanlara verebilirim belki...Bu arada garip ama gerçek dün aynı şeyi ben de düşünmüştüm.. Benim hamileliğimde de 16 sene önce böyle süslü püslü şeyler maalesef yoktu..Zamane her anlamda şanslı yani...))

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık içim gitti pasajda da çok güzeller var.hepsi çok güzel

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...