Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


21 Temmuz 2012 Cumartesi

Anne Lohusa Tacı , Bebek Bandı Kombini 5 -6

Yine bir müşteri isteği üzerine çalıştığım iki adet kombin....Zeynep Hanım çok zevkli ve ne istediğin bilen bir müşterim ..İki modeli seçip olması gerektiği renkleri belirtti ve bu kadar...Ortaya bu güzellikler çıktı...



Bu takımı daha önce kırmızı olarak çalışmıştım...Yeşim Hanım krem rengi olmasını istedi...Çiçeklerini de krem tonlarında seçti....Ben çok beğendim...


                                                              Bebek Bandı
                                                                    Anne Lohusa Tacı
                                                         Anne - kız kombini

        Bu modelide daha önce kırmızı siyah çalıştığım bir bebek bandından yola çıkarak toz pembe tonlarında         çalışmamı tercih etti.....Gayet sade ve şık olduğunu düşünüyorum...

Anne - Kız Kombini
                                                         Anne Lohusa Tacı
                                                                  Bebek Bandı


  Siz de size özel model ve renklerde özel ürünler istiyorsanız berna inak@gmail.com adresine mesaj gönderebilirsiniz...Ayrıca https://www.facebook.com/feltdesignb facebook sayfamdan da güncel takipte bulunabilirsiniz...


1 yorum:

  1. Cok begendim siparis vermek istiyorum..odeme konusunda bilgi alabilirmiyim.. esrademircioglu61@hotmail.com

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...