Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


13 Aralık 2011 Salı

Keçe Çalışmalarım - Vazo süsleme

Keçeye yine döndüm....Takılarım , saç tokalrını , taçların , kristallerin arasında kaybolurken keçe ile bir nefes aldım...İşte ortayay bu vazo süslemesi çıktı. Daha önce büyüğünü yapıtığım bu çalışmanın bu sefer minnak!'ını yaptım. Çok da şirin oldu bence!!!

Aslında bu 10 cm.lik bir cam silindir şeklinde bir vazo...Ben evimde , vazomda  her zaman taze çiçeğimin olmasını istiyorum.. Ama  maalesef bu her zaman mümkün olmuyor...Ben de hiç solmayan çiçeklerle vazomu kaplamak istedim. Bu çiçekler hiç solmuyor...Tabii istersem içine de ayrıca çiçek koyabiliyorum...






Vazonun yüksekliği 10 cm. Dışındaki keçeden hazırladığım saplar ve çiçekler bir kılıf halinde. İçindeki vazo rahatlıkla çıkarılıp , yıkanabiliyor...Bu sebeple çok pratik...


İstenilen renklerde ve istenilenebatlarda vazolara bu modeli uyarlayabiliyorum...Beğendiğiniz renkleri ya da vazo büyüklüğünü bildirdiğiniz takdirde vazonuzla birlikte temin edip , sizin için hazırlayabilirim...

Not : Bu arada maalesef renkler çok güzel çıkmadı. Tonlar biraz maviye dönük  Onu da bilin lütfen....

2 yorum:

  1. çok farklı bir tasarım olmuş, elinize sağlık. ben de keçe çalışmaları yapıyorum arada.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Hemen blogunuza gidiyorum:))))

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...