Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


2 Aralık 2011 Cuma

gittigidiyor satışlarım.....

Aralık ayı boyunca ürünlerimin bir çoğu gittigidiyor'da satışta....Bildiğiniz gibi gittigidiyor'da kredi kartlarına  taksit, % 30 indirimli Yurtiçikargo,  anlık indirimler ve banka kartı ile alışveriş gibi avantajlar da var...











Siz de bu avantajlardan faydalanmak için dükkanımı ziyaret etmenizi tavsiye ederim...

Bildiğiniz gibi saç aksesuarları , taçlar , tokalar , keçe çalışmalarım ve en son takılarımla buradayım....Herkesi bekliyorum....Bu arada bildiğiniz gibi 35 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretini ben karşılıyorum...

Dükkanımda listelenmeyen ürünleri bildirdiğiniz takdirde sizin için özel satış açabilirim....

feltdesign

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...