Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


5 Ocak 2011 Çarşamba

Tembellik





Bir tembellik,bir miskinliktir  gidiyor...Şu son bir ay o kadar çok ürettimki artık elim malzemelere değmek istemiyor. Hazır pekçok ürünüm var. Fotoğraflarını çeksem satışa sunacağım. Ama bir türlü fotoğraflayacak güzel havayı yakalıyamıyorum. Gerçi hava güzel olunca da , nedense çekim yapmıyorum!!!.
Ertelediğim pekçok misafir ağırlama işini son bir haftadır hallediyorum. Evde sürekli bir yemek ve pasta börek muhabbeti var...
Ürünlerimi eklemeye başlayınca yağmur gibi olacaklar herhalde. Ardı arkası kesilmeyecekler..
Bir de ilk defa başıma geliyor . Bu keçeler benim ellerimi mahvetti. Parmaklarımda yaralar açıldı. Bir kaç hafta iğne tutmak bile inanılmaz ağrılı  ve acılıydı. Hem de siparişlerimin yoğun olduğu zaman denk geldi bu problemli dönem...Kermes ve sipariş telaşeleri bitince biraz da bu sebepten tüm malzemeleri gözümün önünden kaldırdım galiba...Neyseki ellerim biraz daha iyi...
Bu arada farklı keçe çalışmalarına geçtim. Kısa sürede farklı çalışmalarla karşınızda olacağım...
Ama önce şu hazırları bir fotoğraflıyayım , yayınlıyayım.Sonra yeniler.....
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...